Informacja o zajętości widma w paśmie: 5.,9 GHz
Plan aranżacji kanału: 5.9A1
Numer GUS gminy: *041407:
Data wygenerowania raportu: 16.01.2023
Powyższe zestawienie ma charakter wyłącznie informacyjny.
| Kanał | Odległość | Stan | Plan | Kanał zak. | Decyzja UKE | R/S | Stacja | Obszar | Promień [km] | Operator | 
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 1 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 1 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 1 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 2 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 2 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 2 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 2 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 3 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 3 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 3 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 3 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 4 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 4 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 4 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 4 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 5 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 5 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 5 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 5 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 6 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 6 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 6 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 6 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 7 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 7 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 7 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 7 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 8 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 8 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 8 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 8 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 9 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 9 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 9 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 9 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 10 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 10 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 10 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 10 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 11 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 11 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 11 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 11 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 12 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 12 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 12 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 12 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 13 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 13 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 13 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 13 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 14 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 14 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 14 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 14 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 15 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 15 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 15 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 15 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 16 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 16 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 16 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 16 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 17 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 17 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 17 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 17 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 18 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 18 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 18 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 18 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 19 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 19 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 19 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 19 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 20 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 20 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 20 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 20 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 21 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 21 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 21 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 21 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 22 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 22 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 22 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 22 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 23 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 23 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 23 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 23 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 24 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 24 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 24 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 24 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 25 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 25 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 25 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 25 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 26 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 26 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 26 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 26 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 27 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 27 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 27 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 27 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 28 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 28 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 28 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 28 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 29 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 29 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 29 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 29 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 30 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 30 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 30 | -102 | niedostępny | 5.9A1 | 30 | ITS | R | Polska | 344 | Przeznaczone dla systemów ITS | |
| 31 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - | 
| 32 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - | 
| 33 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - | 
| 34 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - | 
| 35 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - | 
| 36 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - | 
| 37 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - | 
| 38 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - | 
| 39 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - | 
| 40 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - | 
| 41 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - | 
| 42 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - | 
| 43 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - | 
| 44 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - | 
| 45 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - | 
| 46 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - | 
| 47 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - | 
| 48 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - | 
| 49 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - | 
| 50 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - | 
| 51 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - | 
| 52 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - | 
| 53 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - | 
| 54 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - | 
| 55 | - | dostępny | - | - | - | - | - | - | - | - | 
Kanał - numer kanału
Odległość - odległość od najbliższego obszaru gdzie wykorzystywany jest ten sam kanał
poniżej 30km - brak możliwości przydziału kanału z powodu zakłóceń
powyżej 30km - możliwości przydziału kanału
Plan - aranżacja kanału
stan - możliwość przydzielenia kanału
Kanał zak. - numer kanału
Decyzja UKE - numer pozwolenia lub rezerwacji częstotliwoś ci najbliższej stacji
R/S - typ decyzji: Rezerwacja / Stacja / Lin-Rad - działająca na podstawie pozwolenia
Stacja - nazwa stacji
Obszar - obszar rezerwacji
Promień [km] - promień obszaru rezerwacji lub promień zasięgu stacji
Operator - nazwa podmiotu dla którego została wydana decyzja UKE
----------------------------------------------------------
Czas obliczń w sekundach: 37.18
Wykorzystano tablicę odległości pomiędzy gminami z pliku ODL_GMIN.BIN